بهشاد صالح جوبهشاد صالح جو، تا این لحظه: 15 سال و 21 روز سن داره

بهشاد هستی من

نوروز 91

1391/1/21 12:02
نویسنده : مامان شیدا
364 بازدید
اشتراک گذاری

نوروز امسال از تاریخ 90/12/28 الی 12/1/91 به ترکیه شهر کوش آداسی رفتیم من حامله بودم و 2 ماه داشتم اصلا حالم خوب نبود یادم یک روز صبح که حالم به هم خورد تو ترسیدی .

حرف با مزه ای که اینجا زدی این بود یک روز بابا برایت نقاشی ما را کشید یعنی مامان و بهشاد جونی و بابا بهنامی بعدش تو با دیدن نقاشی گفت بابای تو اینجا دماغت کوچک شده عمل کردی و ما کلی خندیدیم .

یک روز داشتم پوشکت را عوض می کردم گفتی مامام الان روز شده دودولم بیدار شده و وقتی پوشک می کنی شب می شه می خوابه و ...

دوستت دارم امید وارم سلامت باشی راستی نی نی کوچو لو را از دست دادیم و تو یکی یک دانه من هستی عزیزم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نیکانی
31 فروردین 91 12:47
اینشالاه که سلامت باشه