بهشاد صالح جوبهشاد صالح جو، تا این لحظه: 15 سال و 20 روز سن داره

بهشاد هستی من

بهشاد بلا 91/02/31

1391/2/31 11:51
نویسنده : مامان شیدا
378 بازدید
اشتراک گذاری

درود پسرم

الان مدت یک ماه است که بابا بهنام رفته خارج الان ترکیه است برایت یک ب ام و خریده است تو خیلی دوسش داری و براش دلتنگی چریشب دیدم داری گریه می کنی گفتم چی شده مامانی گفتی دلم برای ب ام و تنگ شده من فکر کردم دلتنگ بابا بهنامی گقتی اره ولی بیشتر برای ماشینم دلتنگم .

دیشب داشتیم فیلم ایزل را می دیدیم تو شیطانی کردی بابا عادل عصبانی شد و تو را دعوا کرد گفتی

حرف زشت زدی هرچی بهت چیزی نمی گویم از رو نمی روی

اعصبانی هستم بابا عادل حرفم را گوش کن.
ما کلی خندیدیم  . دندانپزشکی هم رفتی دندانت را پانسمان کردی
با گریه و داد و بیداد وقتی تمام شد گفتی خانم دکتر پس کو جایزه من گفت جایزه هم می خواهی گفتی اره دیگه پسر خوبی بودم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)