بهشاد صالح جوبهشاد صالح جو، تا این لحظه: 15 سال و 21 روز سن داره

بهشاد هستی من

بزرگترین روز زندگی من و تو پسرم03/03/91

1391/3/3 12:20
نویسنده : مامان شیدا
316 بازدید
اشتراک گذاری

درود به تو پسر عزیزم که باعث افتخاری

امروز اولین روز کلاس تو در مهد کودک ارس واقع در خیابان ریحانی کوچه ارس می باشد امروز صبح ساعت 6 بیدار شدم وتو را ساعت ٦:٥٥ بیدار کردم خوابت می امد و بزور بیدار شدی بعد 2 تایی پیاده رفتیم کلاس. تو به من گفتی مامان اینجا نمان زودی برو ظهر بیا دنبالم .دلم پر از استرس و اشوب بود یک حس شادی با غصه داشتم خوشحال بودم که داری بزرگ و مستقل می شی ناراحت بودم که بلایی سرت نیاد .دیروز بعد از ظهر با هم رفتیم وسایل مورد نیازت را خریدم . شهریه کلاست با ناهار و صبحانه تا ساعت 16 برای هر ماه 225000 هزار تومان است و خرید ملزومات ماهانه 100 هزار تومان - دوستت دارم عزیزم و می بوسمت خجالتماچزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)